23.42

Är nära på att ge upp bloggen, alltså.
Har inte mycket att skriva om, det känns bara patetiskt. Att sitta och vänta på bättre tider är inget för mig.
Tålamod har aldrig riktigt varit min grej - somsagt, jag här ätit upp min julkalender. haha.

Anyway. Kan ju berätta att jag känner mig mer pepp på dans nu än på riiiktigt länge. Det beror väl främst på att jag har Nora & Amanda vid min sida, och själva idén av oss på en scen med väärldens showcase är närmare nu än någonsin tidigare. Vi är tydligen något att satsa på eftersom lockettes (lockande tjejer) är en bristavara.
Vi får väl se vad som händer, men dethär tänker jag iallafall gå in för även om det känns ganska orealistiskt just nu. Först ska jag fixa självförtroendet.
Well.

Thats all for tonight. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0