a cinderella story - and I'll live the bad parts of her life.

Alltså, jag har ett litet problem. Eller nejfan det är ganska stort, alltså.
Jag sitter på Värmdö just nu - hos pappa. Det är helt okej, men är det någon som inte borde finnas i krokarna är hans fru. Förlåt, men alltså - hur kan hon säga "ah men vadå, Maddes rum kan vi väl fixa iordning när vi är klara med restan av huset?!" Snacka om att inte känna sig välkommen.
Visst, jag har inte bott här på pinsamt länge, så lite skit får jag väl ta som kommer hit och vill ha en rum att kunna vara i - men shit? Snacka om att mötas av världens diss då fort jag kommer innanför dörrn!
Ah. jag blir så aaaarg!! Inte ens mot pappa är hon särskilt trevlig!

Och så skäms jag över mig själv, att jag gått runt och hatat pappa för att han inte förstår - för det göra han. Han förstår mest av alla i hela jävla världen! Han vill ha mig här, föralltid. Det skulle jag också vilja, men alla vet vi att det inte går. Inte bara pågrund av hon, ni vet vem - utan dessutom av hennes 4 katter. Ja visst är de mysiga men vafan. Dom är överallt! Katthår i näsan, på kläder & You name it. ALLT! Jag hatar katter när de bor i samma hus som mig!

Det här med att förstå sig på människor är nog det jag är sämst på - eller så är folk otroligt dåliga på att vara sigsjälva, så att man har en chans att förstå.. Nej, jag syftar nog inte på någon speciell. Det bara är så. Enkelt!
Jag är mig själv. Det är bäst så. Ändå anpassar jag mig efter hur alla andra har det & gör. Är det dåligt?!
Är lite förvirrad.
Folk skickar så konstiga signaler ibland - man inte vet om man ska skratta eller gråta.
Jag vet liksom inte var jag har folket. Är allt bara ett spel, eller finns det något bakom leendena & skratten?!

Förresten började vi med intervjuerna på texten idag och det var fett kul!

Anyway - imorgon är det FREDAG och jag är pepp as hell! Först partymood på idrotten, sen grafo vilket innebär klippa & klistra. Sen dans eftersom dans är det bästa i hela världen och så kanske lite chill med klass-mates på kvällen. Nize, huh?
På lördag blir det troligen chill med Leila, bara för att det är sjuukt länge sedan sist, sen dans dans dans!

Nu ska jag chilla galet (haha) och njuta av att alla prov är avklarade denhär terminen. Ohyeas, you heard me!
Peace!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0