and I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely

Idag har jag förutom ätit mig tjock på Texas Long Horn nu på kvällen, umgåtts med Nora, Nora och Madde. Det var mysigt, trots att vi plaskade runt i äckelregnet som vägrar frysa till snö. (var är snön? Ska man tacka eller skylla på växthuseffekten?!) Idag var det mission REA som gällde - vilket för min del var en ganska dum idé, eftersom jag har bestämt mig för att spara cashen till Paris.
Yes, you heard me. På sportlovet är det jag & folket i den fransktalande staden som gäller. Vi får se hur vi klarar oss där, mohaha.

Och så kan jag ju säga att jag saknar DC, också - och att jag bokstavligt talat räknar dagarna. 31 kvar! Det här fixar jag people. Eller inte, men jag kan ju låtsas.
Först & främst ska jag gå och vänta på wacking-workshop den 3-4 januari, och sen är det faktiskt bara 24 dagar kvar. Lika många dagar som det är mellan 1:a och 24:de december - och dom dagarna rullade ju på väldigt fort!
Jag är fan smart, alltså!

Och så nu då. Det är väl typ offentliggjort att backis 08 aldrig kommer hända, vilket jag och my dear old friend Jossan sörjer exakt lika mycket! Men vad ska man göra åt saken - vem lyssnar på såna som vi?!

Nej, nu tänker jag faktiskt sova, kära bloggläsare (som försvinner med dagarna. Förlåt för att jag är ganska dålig  på att uppdatera) GODER NATTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0