dan före dopparedan/amandas birtday

Dagen har varit hur mysig som helst men jag orkar verkligen inte skriva - mina fingrar har förfrusit!!
Anyway, här nere har ni en superfin dikt som Amanda gav till oss idag.
Just love it!

"Madeleine är idag allt annat än klen
med en power intar hon scen
tillsammans med Nora
och hennes akrobatiska kunskaper stora
som uppslagna i en flora.
näst ut är Joze - den fina
hennes konster kommer aldrig att sina
Efter det återigen en Nora
som vi till vinnare kora
aldrig kommer hon förlora
inte sist men minst är Amanda
för henne vi vägen sanda
för att hon stadigt i boxsplit ska landa.

Som stjärnor i kansten står Unni och Anna
tillsammans ni mina drömmar sanna
Alltid lika glada hälsar ni med en varm kram,
tillsammans med er känner jag mig aldrig lam.
För vårat gäng är långt ifrån tamt.
Tillsammans vi nockar alla när vi lockar,
Vinockar alla flockar inklusive alla B-boys & Funky Four,
De faller ner på knä i ett desperat försök att kyssa våra tår.
Tillsammans är vi starka,
inget gäng på Centralen står för att knarka.
Skenet av oss kan lätt bedra,
för vi är just nu i våra flummgaste dar,

Men dansen kan vi lätt alla behärska
våra moves på dansgolvet är färska
På topplistan står vi och platsen är den första
det är på oss domarna rösta-
Vårat lilla gäng har sjungit på långt ifrån sin sista refräng,
och maka på dig, du sitter i min säng!"

<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0