GOD JÄVLA JUL!

ASSÅ PALLA JULAFTON
När folk leker översociala och tvingar fram ett leende när all de egentligen vill är att totaldissa som alltid!! (och ja, jag tror ni vet vem jag syftar på)
Jag hatar att det har gått från mysiga middagar med mysiga släkten och tända ljus, till att allt folk tänker på är alla dessa jävla julklappar.
Och vet ni vad som är ännu värre? Att jag dras med i det. Att jag låtsas att även jag bara bryr mig om antalet jävla julklappar under granen (och vi har fan inte ens en julgran i år. Bara en hög med paket, med lyxigt presentpapper & skimmrade presentsnören). Och det är fan så jävla fel.

Allt jag vill är att släkten är samlad, som på 90-talet. Älskade nittiotal!

Men nej, så är inte läget. I år blir det folk jag knappt känner på ett ställe jag inte orkar vara på.
Jag vill till mamma, mormor & moster. :'(

GOD JÄVLA JUL!!!!!!!!! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0