Och det blir gråt och skrik och torka på mascaran

Jag gillar inte julen. Inte någonstans i hela världen! Förutom lov. Yeah, jag älskar att jag får lov för att andra ska hinna med att hälsa på hela tjocka släkten. Min släkt är liten, så det hinner jag med på en kvart! Mohaha.
1. Det är stress & panik in till de sista dagarna. Att leta julklappar kräver att lov försig, och så bör man börja typ en månad innan för att hinna!
2. Människor överallt  - och jag skämtar inte!!
3. Och så är det här med att vara skilsmässobarn - Jag har ingenaning var jag ska äta julmat (som är densamma som vid påsk & midsommar), Se på Kalle Anka (Samma avsnitt sedan 1847?!) eller öppna julklappar (som jag ändå alltid blir missnöjd med, trots att anledningen till att jag inte skriver önkelista är att de är överskattade!)
Yes people - Julen är överskattad!

Anyway. Imorgon är det Amandas födelsedag, och jag tänker därmed ägna hela dagen åt att fira henne med Nora & Nora. Vad vi tänker gör kan jag inte avslöja om hon av misstag råkar gå in här och läsa - vilket jag knappast tror men..

OCH DET ÄR LOOOOOOOV! vilket tyvärr innebär att älskade Danscenter är stängt - annars är det det bästa som finns. Bara massa härliga vänner, sena kvällar, massa dans & chillnation i högsta grad. I´m lovin it!

Dagens disaster är sms:et från Leila som ledde till en oengegerad julklappshandlar-dag med mamma i stan. Vet ni folket? Backis är dött. Ja, borta är stunderna vid bryggan, på studsmattan, i huset, matsals-altanen & allt annat mysigt som jag värderar högst av allt. Fuck ministrar hit & dit som förstör ungdomarnas somrar mer och mer. vad ska vi göra nu? Hallå?! Tänk längre än på miljön & pengar! Kollo är lycka, det vet alla som varit där. Och om inte den svenska befolkningen är lycklig är det ingen idé att satsa på miljön och framtiden - för då dör vi i tristess inom snar framtid!!
Jag hatar er! Vad ska jag göra nu när jag planerat kommande somrar i det älskade gula huset?! Fan i helvete. Nu måste jag leta tråkiga sommarjobb som alla andra.
Ähfan, nu ska jag inte låta egoistisk. Tänk bara på alla små barn i 10årsåldern som inte har upplevt kollo ännu? Tänk om fler kollon läggs ner? Vad gör man då?
Det är katastrof! Så enkelt är det, va.
Men vi ger inte upp visst? Vi ska fighta till the end. Och det enda slutet kan vara att kollo fortsätter att leva!!!

Well. Nu ska jag fixa håret. Yes, nu är det så va att jag nyss har färgat det. And I like!
Peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0