please dont blame me for trying to fix this one last time, I have a hard time as it is

Fortfarande sjuk, men nu har den sexiga hesa rösten övergått till okontrollerbar hosta och nysningar x20. I like!
Skippar Funktastic (locking & popping battle) i Södertälje imorgon. Dels på grund av min sjukdom, dels på frund av att jag äntligen ska träffa Stephanie (sysling). Long time, no seen!

Men första ska jag till Rebecca i Enskede-hood, och förhoppningsvis inte smitta henne eller familjen. Måste fixa grejer nu. Här hemma har man fått något slags städ-fnatt, vilket innebär att även jag måste kånka runt på tunga skurhinkar & faderall.
men jag ääälskar ju att städa, så det blir nog inga problem.
*host host host host host, attjo atjjo attjo!*

 
Maria Mena - Just hold me!

"But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if I like rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know"




Förresten. Är det inte lite ovanligt att kunna nysa typ fem gånger efter varandra? För det kan jag! Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0