Too much silence can be misleading

Allt är okej igen. Eller vadå igen? Det har varit det länge - jag bara vägrar inse det.
image41Anyway - Pappa är hemma från Södra Karibien, och istället för att jag sitter och surar över att jag inte fick åka med, är jag glad för hans skull att de har haft så roligt. Simmat med delfiner & sköldpaddor, ut i träskmarken och hittat sjöhästar & jag vet inte vad. Jag är glad.
Och så tog jag upp det där med mitt rum i hans hus på Värmdö, när jag pratade med honom. Mitt rum, som har stått orört sedan dagen vi flyttade dit, förutom de gånger jag i ilska har flyttat ännu mer saker därifrån till mamma.
It´s getting better, people.

Igårkväll drog jag till Café 60 där jag mötte Lisa, William, Jolina & hennes två kompisar, och ikväll blir det först lite middag & sen drar vi till farsta och spanar in Yayya, Matilda & Markus som ska dansa. Det blir nize!

Well, nu borde jag trycka i mig lite frulle, ska dra till Danscenter snart. Förresten: Jag lyckades nästan med Crispy-Choklad grejerna jag skrev om för ett ta sedan, igår. Props!

Händer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0