är det tiden på året som skrämmer, är vi trygga bakom väggarna här?

Thank God att vi bara gick till 12:20 idag. Hell no att jag hade pallat mer än så. Nu har jag iallfall Antiken avklarad & allt vad den innebär. Byebye - Nu väntar psykologi nästa vecka men den väntar jag med att titta igenom, eftersom jag är envis nog och måste göra allt i sista minuten.

>> Nu blir det här sista gången jag ber om ursäkt för allt, känner att det börjar bli lite tjatigt. Men bara så att ni vet - förlåt, fan! Och jag hoppas vid dethär laget att ni vet vilka ni är och att ni betyder mer än mest och att ingenting skulle fungera utan er. Ok?
Jag ska försöka att inte gå runt som ett stort grått åskmoln och sprida mörker över hela jäkla världen - men det kan ta sin tid och kan ni lova mig att ni väntar? Att ni inte lämnar mig för att jag är weird och allmänt osocial just nu?
Eh, ingen av de som bör känna sig "träffade" läser väl denhär okända bloggen, men skit med det. (och om ni gör det får ni säga tjillevippen.) <<

Gick hem till Nora idag efter skolan och hon bjöd mig på hemmagjort godis och gjorde mig gladgladaregladast. Det är bra det, Nora är allt bra att ha, hon.
Vi (läs: jag. Nora är den mest odatanördiga människan i världen) fixade in våra spexiga halloween pics från Oktober, på myspace så är ni nyfikna har jag en länk till min sida down there någonstans, så det är bara att tjuvkika. Lägger in ett par här, endast för att jag är så jäkla stolt över den kreativitet som flödade en lördagskväll 01:30!
Hursomhelst - Vid tre mötte vi Amanda i ghettot Hagsätra (internt skämt!) där hon skulle undervisa ett par galna kids i locking i sin skola. Det var (...) en upplevelse, kan man lungt säga men jag antar att jag var exakt lika galen vid den åldern som de var. Haha!

image29 image30 image32
Läskigt huh?!

Sen blev det en massa chill runt på Söder för att slutligen hamna på Danscenter där Nora skulle dansa.
Måste bara berätta att jag längtar (okej, överdrivet ordval men iallafall) efter dansen igen. Och då blir jag glad! Tänker dock inte bryta mitt löfte på att inte danse på en vecka. På lördag: Here I come!!

Jaha - och vad ska jag ägna kvällen åt nu då när svenskapluggandet är ur världen? Har ni några tips på bra tv-serier värda att följa? Känner att jag är den sämsta människan i världen på att följa program, förutom Vänner förstås somfinns lite när som helst, när det behövs..

Förresten, som jag sa igår om Non Smoking Generation-tävlingen: Mitt fina pris är på väg! Vill ni & vill jag kanske jag lägger upp min balla lista som ledde mig till vinst - någon gång i framtiden. Vad sägs?

Äh, time to go. Peace out Ya'll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0