brustna hjärtans höst

Idag var jag glad tills jag kom till dansen - och så ska det bara inte vara!! Gör jag något fel? Jag älskade ju att dansa för bara ett par veckor sedan.
eller vad? Känner mig allmänt nere & farschan gör det inte mycket lättare. Vi är väl typ lika nära varandra som två flyttfåglar som flygit vilse åt varsitt håll. Jag var fan pappas flicka förut! Och nu är jag den där jävla ungen som bara kräver en massa saker hela tiden. Gör nåt själv någongång! När ringer du utan att jag har bett dig göra det?

Men ja, jag är glad egentligen - jag försöker åtminstonde. (Den här bloggen börjar kännas ganska tragisk - men hellre en deppig bloggsida än ointresserande vänner som utsätts för mitt skitsnack)
Men shit - så är det inte! Det är väl bara något jag inbillat migsjälv för att inte behöva öppna mig för hela världen - denhär bliggen har ju somsagt en ensiffrig summa besökare varje dag.
(fett med dålig idag)
Och så är mamma arg mot mig, allmänt bitter & otrevlig - det är väl mitt fel, det var väl jag som började. Snart exploderar jag av allt som bubblar inom mig, ikväll, nu.
JAG ORKAR INTE!
  Min självkänsla har verkligen sjunkit till botten av helvetet! Jag som trodde allt var löst - att ettan skulle bli piece of cake - Hakuna Matata. Men inte då.
Det är mitt eget fel. Fan för mig! hjälp?
Nu ska jag inte klaga mer - för idag iallafall.

Erkänn att denhär veckan har gått fort. Temadagarna var jätte intressanta och imorgon väntar idrott & grafo innan det är helg igen.
No more dans den här vckan har jag bestämt mig för. Energin och lust måste komma tillbaka, och därför är jag tveksam om jag ens pallar dra till Tuben imorgon för Jam & Contest. Dunno..
Nu måste jag laga lite mat till migsjälv (även om jag vet att jag bara kommer publicera det här inägget och hitta något annat mesigt att ägna mig åt) eftersom mamma, somsagt är lite konstig mot mig & drar härifrån utan att laga middag (vilket sällan händer)

Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0