from your love, I grew into complete and whole

Jag mår bra idag, för idag var vi tilbaka i skolan. Inte glad för att skolan är skolan = plugg-plugg-plugg, utan för att klassen är bästbästbäst.
Har kommit fram till att jag är dålig på att se det värdefulla i dem jag har, och tänker därför ägna en liten tanke till alla vänner & bekanta som betyder otroligt mycket för mig. done! Ni vet förhoppningsvis vilka ni är, och om du känner dig det minsta träffad så är det med all rätt!
Ska sluta jämföra mig med alla andra hela tiden - sluta inbilla mig att alla andra har det tusen gånger bättre. (det har väl med självkänslan att göra, ska fixa´t snart!) Jag har det bra, thats it!

För min del blev höstlovet en hel del chill med vänner, dans & en liten resa till Västerås.
Det sistnämnda var enligt migsjälv ganska misslyckat, åtminstonde själva arrangemanget. För mycket reklam för en sån mesig tillställning. Vi underhöll oss så gott vi kunde, dock känns det ganska onödigt att vi - 30 stockholmare som var där, åkte ända (okej, så långt var det inte, men iaf...) till Västerås för att dansa, speciellt när det i princip bara var vi där.
Jaja, Det var väl kul att ta sig utanför Stockholm för en gångs skull.

Igår kväll hade jag förberett mig på en sömnlös natt, tack vare hela gårdagens lathet i soffan & veckans omvändnig av dygnet. Men faktum är att jag somnade som en stock runt elva med Joshua Radin (WOW!) i hörlurarna, och vaknade tjugo minuter innan klockan ringde - hurtig nog att laga gröt. Im impressed!

Nu bör jag bege mig till kära Danscenter för lite wacking. ohyess
bu-bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0