I sat beside you and became myself, today

Det här blir ett kort inlägg (vad jag har planerat i alla fall - men I might spåra ur..) ska upp imorn & peppa migsjälv inför dans på idrotten. Ohyes, you heard me. Och inte fet-tråkig jenka, foxtrot, eller bugg - no, no. Imorn är det antingen Afrikanskt & Street, eller Aftrostreet, kommer inte ihåg vad som sas förra lektionen. Sen är det Grafo vilket inebär chillerill & klippa & klistra i tre timmar. Och sen är helgen välkommen! tjoho!
Drar förmodligen till Nora imorgon eftermiddag tillsammans med Amanda & "bakar" choklad med flingor i knäck-formar a la Nora.
På lördag blir det dans, för första gången på en vecka (ja, morgondagens dans på idrotten räknas inte!) och på söndag tar jag med mig Nora och lilla kusinen Tino -3år, på bio; Spöket Laban. Om jag vågar.

För att skryta lite kan jag ju säga att både jag & Lisa klarade spanskaprovet galant - trots att det gick åt hell.  Woho, jag är fortfarande i chocktillstånd.

Well, thats all för idag. Förresten. Jag är glad nu! Bara så att ni vet, så att jag vet; en påminnelse till migsjälv.

Good nighty allmighty! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag går thoren business school! Första året =) dudå söt?

2007-11-23 @ 21:15:01
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0