Just chillin´

Kort inlägg, är på väg ut - men är man bloggberoende är världens minsta grej värld att nämna.
Dansen idag var bästa på länge, och jag tog mig igenom hela lektionen (=1h 45 min) utan att hamna på golvet i brist på dansglädje = Im baaack!
Och så har vårterminens kurskatalog på Danscenter kommit också, vilket innebär att SNART är det föreställnings-dags. Eller ja, i juni. haha. Har redan nu börjat spåna på vilka kurser jag ska gå. tjoho, det hade jag verkligen inte gjort för en vecka sedan.

Well, filmen jag snackade om igår har jag inte sett klart ännu eftersom jag somnade igår kväll efter 20 min, och komemr förmodligen inte kunna det heller - eftersom den skulle ha varit inlämnad för två timmar sen. hehe. Det jag såg var iallfall bra.

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0