this is why Im hot, na na na na naaa

Bloggen is going down. Så är det bara! - men det gör inte mig något. Och inte er heller antar jag.? Jag skriver ju inte om några världsomfattande saker, liksom.

Skrev värdens mest fuckade text idag på svenskan (emoanna vet!), och bara för att jag inte har något annat att skriva om lägger jag upp den här imorgon, tog nämligen inte med mig den hem idag. Säger bara Tänk Uggla-perspektiv! Haha..
Fett syyynd att jag garvar åt mina egna skämt men Anna gör allt så jäkla mycket roligare. Och det är sjukt jobbigt att försöka hålla igen skrattet & glädjetårarna när vi inser att skillnaden på att stöta ngn (dvs, ramla in i osv. ni fattar?) och att stöta på ngn (ragga - eller vadfan jag ska kalla det) skrivet på papper, är noll. I know. Ei ni får se imorgon.

Tänkte att denhär bloggen skulle bli lite roligare, eftersom jag trots allt (?) får ur mig en del korkade saker ibland. Och jag är ändå smaaaart! Inte. Eller jo. Lite. Yayya är också smart: " S - I - T- R -O -N!!"
Jag är som en dålig film som man skrattar åt just för att den är dålig. Ja , precis så.
Anyway, mer citat kommer. okeeeeei?

Å, har ni några förslag på vad jag ska skriva om?

Dagen har bestått grill-chillin med text, engelska, svenska & datarkunskap (det sistnämnda är, jag säger det igen: DET MEST ONÖDIGA ÄMNET I VÄRLDHISTORIEN. iallafall nu.)
Och på eftermiddagen blev det nostalgisnack med Jossan, om kollo och back in the days, och allt vad det innebär.
Rädda Barnens Ö säger jag bara!!! Kollo är inte för alls noobs - det är för oss coola - I´ll tell u!

Äh - time to tagga. Peace out!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0