What´s sad about love, eventually it will break your heart

Idag höll jag allvarligt talat nästan på att bryta ihop totalt. Ni vet när man är sådär på gränsen till att tårarna forsar, man blir illröd i ansiktet & snorig. Jag höll det inne - igen. Det är nog bättre så. Jag orkar inte med en massa förklaringar till varför jag är såhär när inte ens jag själv vet svaret.
Fan att allt är så jäkla jobbigt hela tiden. Förlåt för det iallafall.
Det känns liksom som om ni inte alls känner mig på grund av hur jag har varit på sistonde. Och det är mitt eget fel. Jag är egentligen inte såhär, och jag blir så ledsen när jag vet att ni inte vet vem jag är, och tycker att jag är tråkig & allt det där. Vad ska jag göra?!
 Sure Bacon - bloggen är bra, men serri (som anna säger) vem orkar läsa den? Det är tusen gånger lättare att prata. Eller nej. För andra kanske, men inte för mig eftersom jag måste vara så jävla omständig hela tiden.
((Dessutom känns det som om att många, rätta mig om jag har fel - är falska mot mig. Varför tänker jag inte överanalysera. Men det är så jag uppfattar det iallafall.))
Alltså shit. Förlåt om jag är dum & elak & allmänt tråkig.

Hade första datorkunskap-lektionen idag, och man kan ju inte säga att jag lärde mig något nytt:
"1.) Öppna en fil.
2.) Rätta de felstavade orden.
3.) Hoppa ner en rad. (tryck Enter)
4.) Sätt ihop två stycken.
5.) Spara."
Are they freaking kidding me, man? Sånt därnt lärde jag mig i trean vadfan. Under denna lektion upptäckte jag dessutom att alla mina arbeten från fyran & uppåt är sparade på mitt skol-konto, vilket gjorde att den en & enhalv timme jag satt i den obekväma stolen - inte slutade så misslyckat som jag trott de skulle! Jag var smart som barn ska ni veta. Haha!

Skoldagen slutade 15.35 (överdrivet sent för en smetta som jag!) och jag fick då sällskap av Emelie till Götgatan där vi letade kläder åt lillebror, och mötte Karro för fika. Det var nice, och mina två kompanjoner var till stor hjälp när det gäller litteraturteori + historia inför imorgon. Ja, och nu måste jag stressplugga - trots huvudvärken, eftersom just det är mitt ledord här i livet - eller ja, har blivit nu på sistonde iallafall.

image27  image26  image28

Haha, förresten. Fick just ett mail från Non Smoking Generation angående en "varför tobaksfri - lista" jag skickade in i går till en tävling. Jag vann, hahaha!
Checka www.nonsmoking.se om ett par dagar - då är den publicerad säger dom!
Jaja, åter till pluggandet! Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är överallt, haha..

2007-11-21 @ 19:58:16
URL: http://emelies.tjejsajten.se
Postat av: Karolina

Vad tyckte Micke om kläderna ? :)

2007-11-22 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0