You are the one I've been waiting for today

Och vad har världen gjort ikväll då? Själv tog jag hem ett par smettor för lite middag & chill - sen vet jag inte vad som hände, nu sitter jag hemma framför tv:n/datan.

Nu är det så, att det finns en grej jag har tänkt på hela dagen. En dröm jag hade inatt - tänker inte avslöja om vad men kan ju åtminstonde säga att den var klockren och helt perfekt! - och fan, nu hatar jag att .
Man lever i den ultimata drömvärlden med precis de man vill, och så vaknar man upp i helvetet igen. Det är alltid så, tell me why!?
Tänk om man ändå kunde tyda drömmar , fett!
Hursomhelt har jag nu bestämt mig för att alla drömmar betyder något och att jag måste tro på dom, bra som dåliga! Det ni. djupt huh?!

Jamet igår var supahdupah. Inte mycket funk, men house & hiphop - och hur jag & Nora lyckades hamna bland de fem bästa förblir ett mysterium. Jag & house har aldrig i världshistorien klickar förr. Men faktum är att jag inte ens har tagit en enda varken hiphop eller house kurs.

Nu ska jag fortsätta tråka - ensam hemma hela natten. kulkul!

Lately I've lost my tongue
Today you found my song
Unknown our love, has grown
And I thank god you came along <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0