You make me feel like I am whole again

Woho. Im back on track igen, och har inte varit så pepp på dans som jag är just nu, på länge. Hoppas bara inte känslan förstörs imorgon, men det tror jag inte. Shit det känns som en evighet sedan! Sorgligt. Men nej - nufan!!
image33Förresten blev det inte afrikanskt/street idag på idrotten, utan nån wannabe cool-hiphopare-med-basketboll-på-nån-bakgata-i-Newyork dans, Så lite svårt var det att "känna gunget" och allt det där läraren snackade om. Too much aeorbicks feeling för min del. Efterdet blev det lite Disco fever - och det var fan askul!. Jag borde varit född på sjuttiotalet, haha!
 
Gårdagen var hur fräsig som helst tack vare älskade smettor som jag tillsammans chillade med på McDo från 16 till 18.30.  Skoldagen var faktiskt också väldigt bra - fick inte mycket mer än en färglagd kalender, gjord - men det är ju alltid nåt.
Grafon idag var by the way förvånandsvärt rolig. Vi började vårat pin/knapp-projekt med för och emot budskap. Jag och Matilda var fett kreativa! Haha.

<<Dagens Outfit! Whaddoya think?

Och somsagt, nu sitter jag här och är glad igen - tack för det bloggen. Dock lite avundsjuk på allt ni som har varit på Winnerbäck på sistonde. Jag vill också om inte på Winnerbäck, på konsert överhuvudtaget. Serri (som Anna säger) senaste konsterten jag var på, som hade tillräckligt mycket publik för att räknas som konsert är typ Markoolio med familjen 1997 (?). Skäms lite. Får fan ta tag i det där någon gång. Ni får uppdatera mig om det kommer någon/något band till Stockholms-krokarna, som borde kollas på. Aight?

Ska kolla på Vänner för Livet med Adam Sandler & Don Cheadler nu. See Ya <3

Kommentarer
Postat av: Mira

HELT SJUKT! grafon var as kul idag jag var asglad :D

2007-11-24 @ 01:43:31
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, det är typ samhällsekonomi :) Det är en friskola, finns bara 3 st av dom i Sverige än tror jag .. Så förstår dig om du inte känner igen namnet :)
Fin halsduk!

2007-11-24 @ 14:54:33
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0