bussen står utanför går ingenstans...

Idag känner jag mig ganska frustrerad. Det här med dansen alltså, vad ska jag göra? Det börjar kännas ganska långtråkigt (förlåt älskade dans!!!) att göra samma saker varje vecka. Stressa mellan skola & dans för hinna med så många kurser som möjligt. Det känns just nu mest som ett måste: Jag har ju mitt terminskort, och det är till för att användas typ.
Det är ju inte lycka!! Det ska vara som förr i tiden när man såg framemot varje lektion, och inte satt och segade på golvet och såg på när alla andra svettades.
Och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli så igen, även det är en av de få sakerna jag innerst inne vill! Så om någon har något tips till lilla mig så kan den ju alltid skicka en liten kommentar down there. thnkx

Skippade dansen idag, men för en gång skull hade jag en förklaring: Jag var/är dödstrött. Förutom 4 timmar dans igår var det någon form av "klassfest" (minus klass), på kvällen. Och jag som var död innan dansen, somnade som en stock när jag efter liiite kaos kom hem nån gång mitt i natten.
dagens ros till William som fixade hela kvällen! ;)

Och nu tänker jag gå & schlagga på soffan framför tråkiga program på tv.
heeidoooo

Kommentarer
Postat av: mira

William är bäst.

2007-10-08 @ 18:47:25
URL: http://walkingdisaster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0