Men jag behöver inte nån som visar vägen, för jag tänker inte gå den.

Idag är jag arg på alla som säger vad jag borde och inte borde göra. Visst, folk har väl lärt sig att jag gör som jag vill, och att det inte är någon ide att kämpa emot, så det är bara att acceptera: gå vidare eller lev med det.
Haha, jag framstår väl som värsta bad guy-typen nu, men det är inte alls så jag menar. Låt mig bara vara den jag är, försök inte ändra mig och låt mig intressera mig av vad det som intresserar mig - så blir det paarthey. Aight?

Och nu är jag happyhappy på dansen igen. Det känns bra att vara back on track måste jag säga, har saknat det! Träningsvärk som aldrig förr, och jag lider verkligen - men på ett bra sätt den här gången. Det ska vara Hard Core om det ska vara något, liksom.
Hjälp mig bara att lista ut: Lever jag för dansen eller dansar jag för att leva?

Idag säger alla grattis till Jossan ok?
...Och Mira har bästa musiksmaken efter mig - vilket innebär härligt tidsfördriv en tråkig engelska lektion. "En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än. För en tid som bara går och aldrig kommer igen " <3

Nu ska jag fortsätta klura på iPod:en. För jomen visst, Madde (haha, diggar att jag pratar om migsjälv i tredjeperson!) har gått och skaffat sig the freeshest.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0