paus

Lov, lov, looov & det kan inte komma mer lägligt!
Borde i och för sig skriva rent psykologin som jag egentligen har förträngt - men jag chillar med tända ljus & varm choklad istället.
  Nora, Amanda, Unni & Josse drog precis härifrån - Och vi har haft skiiiit kul! I lördags var vi hos Nora på släkt/vän halloween party som slutade utanför hennes hus med världens foto / skådespelar skills. Bevisen lägger jag upp så fort Nora har skickat dem.
Och så igår drog vi hem till mitt lilla hem -  5 pers på 12 kvm, men vi löste det så bra vi kunde.

Nu är jag stööört trött efter att ha varit uppe hela natten och lyssnat på smarta Unni's små berättelser om allt från Nobelpristagare och okända författare till intressanta men oförståerliga kemiska formler och jag vet inte vad (- skyller på att klockan var halv fyra!)
Tack för dagen/kvällen/natten.

Nu ska jag chilla gärnet framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0