time and time again - going through what I can´t stand

Har alla någon att vara beroende av?
Värför känner jag mig så himla ensam?
(även om jag inte borde det)
Jag vill också vara någons drog.
Fandå. Jag borde inte sitta här och deppa, jag har det skitbra! verkligen! 

Och varför, för i helvete, ljuger jag? AHGRW!
Visst, det var inte om någon deadly serious-pryl, men ändå! Varför?
Sen när började jag med det? Det är ju fult att ljuga!! Blir så arg på migsjälv: Sen när försökte jag passa in genom lögner, ursäkta?  Fokk! Men ändå, SM1A tja - la - la - laa! - Jag älskar er!

Jag skriver typ i gåtor. Önskar att jag kunde avslöja mer, men jag undrar vad folk tänker då. "Ohmy, vilken weird tjej." AAAAAAAAH! igen? Varför bryr jag mig om vad alla andra skulle tänka och tror om mig!? När hände dethär? Väck mig - Slå mig hårt!
Någon gång, kära läsare, tänker jag fan avslöja allt! Allt i hela världen som jag går runt med i huvudet för tillfället. Men inte idag. För idag känner jag mig inte tillräckligt stark. Some day.

Idag var jag glad på dansen, för det var dans på riktigt - och dans i mitt hjärta! Och så är jag pepp på tävlingen i Västerås på höstlovet. Om jag deltar vet jag inte, men somsagt: dans i mitt hjärta, så det blir nog en glad dag vare sig jag är med eller inte.

(Nu blir det  mysterious words igen, bara för att jag måste få ha någon att prata "med". Blogg = bästavän!) "Det är så logiskt alla fattar utom du, Du har inte en aning - Att jag tänker på dig precis just nu" Ja, så är det verkligen, tack till Säkert! för så passade ord. Helt patetiskt att jag sitter och gnäller och längtar.- Jag menar, så länge har "vi" ju faktiskt inte funnits.
Det har blivit en stor grej av att ungdomar behöver äldre förebilder i sin vardag, nu på sistonde, och det är fan så jäkla rätt! Visst är jag ingen rebell någon behöver hålla koll på, men det känns bra. Bra att ha någon.
"Jag har inte sagt något än. Men jag väntar..."
Jag vet iallafall vem min drog är - Även om den inte längre finns att få tag på, har jag världens abstinensbesvär.

Heidoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur dt känns. du skriver bra =)

2007-10-18 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0