today is just another day

Nej, jag är inget stort Idol-freak som följer programmet varje fredag (inte med mening i alla fall...) men jag måste bara få säga att Christoffer & Daniel på något sätt är kungar.
Sen (eftersom jag inte har något bättre för mig, än att blogga den här fredagen heller) måste jag bara få säga att Sam ser ut som en robot på scenen och idag sjöng han inte särskilt bra heller (men han brukar göra det!! det var ett bra försök) , och att jag hellre hade sett honom lämna programmet, än Patrizia. För Patrizia är cool, och hon borde ha fått ett par fredagar till, på sig att utvecklas framför tittarna. Så det så! ( http://tv4.se/idol )
Och så har jag planer på Idol Final-biljetter. Ja/ Nej? Vad tycker ni? Bara om Daniel & Christoffer deltar, tss.

Och idag kom jag på att jag i stort behov av en iPod. Mitt Walkman minne på 512 Mb är överfullt på en massa Winnerbäck (lyyycka!) så nu har jag inte plats med Daugava (masterpiece!) - låtarna (sorgligt: dagens ilands problem, jäklar vilken materialist jag är - alla är nu för tin'.) Så det är väl det jag har tänkt mig att införskaffa härnäst, när nu studiebidraget kommer (någon som vet när det är?).
Vinterjacka är det också dags för snart, men jag drar ut på det så mycket som möjligt eftersom vintern är så jäkla deprimerande: Bara kyla, snö i skorna och hala backar (syftar på Mördarbacken vid skolan. Ser såå inte fram emot kampen upp & nerför den!)

Var för övrigt på manifestationen mot våld i kungsträdgården idag, precis som 10.000 andra stockholmare! Väldigt imponerad! Hoppas många tog till sig det som sas, det gjorde jag iallafall!


dagens Me likey:
[Bild: Idol. FOTO: TV4][Bild: Daniel FOTO:TV4]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0