det är väl tanken som räknas ändå?

Idag har jag kommit fram till att jag känner mig allmänt oinspirerad, därav alla dessa (ja, vanligtvis skulle jag aldrig ägna en fredagkväll åt att skriva på en blogg som ingen ändå läser) ointressanta inlägg. Jag vet inte vad det beror på och antar att kommande helg kommer bli väldigt vanlig. 
Fick ett ryck nu på kvällen, och tog mig till Söder på jakt efter sneakers, men mission failed, och nu har jag fortfarande inga skor till dansen imorgon. Mina benhinnor kommer få ta så jäkla mycket stryk om jag inte samlar mina krafter och uppfyller den enda punkten jag har på "ska göra-listan".

Sen är jag jäkligt arg på snubben som sägs stå för 50% av min uppfostran. Pallar inte riva upp massa gamla sår eller gå in på en massa detaljer, men en sak ska ha ha klart för sig: jag tänker aldrig mer dra ut till honom utan en anledning!
När de bråkar handlar det om pengar, när han pratar med mig handlar det om pengar, när de pratar handlar det om pengar! Varför kan snubben inte ringa för att kallprata som vilken annan snubbe som helst?! I hans värld är jag som en bil. - Egentligen måste jag servas, tankas och underhållas, men anses vara alldeles för dyr, och ställs istället in i garaget som vilket annat problem som helst. Tack för den, kompis.
Äh, försöker att inte ta åt mig så himla mycket. Vill han ha mig i sitt hus får han bjuda in mig som vilken annan gäst som helst, för just nu känner jag mig inte särskilt välkommen.
Så är det.

Imorgon är det förhoppningsvis dans på schemat (jag hjärta dans!), om mina jävla benhinnor tillåter, vilket är bäst för de att de gör!! - Någon som vet hur lång tid det tar för sån skit att läka, btw? ... och nu tänker jag slänga mig på sängen och sappa mellan, numera ganska tråkiga Idol och allt annat skit som sänds en fredagskväll..
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0