i'm no blogg-master what so ever, but...

Jomen visst, Madde har gått och skaffat sig en ny blogg eftersom det förra var alldeles för ointressant. Kanske lite onödigt, men jag kände att jag behövde lämna en del av allt jag skrivit där, bakom mig. Och då syftar jag verkligen inte på älskade backis-folket 2007, utan på en massa skit som inte ens är värt att dra upp igen. 
Ni (alla (?) som hittat denhär lilla bloggen) ska heller inte räkna med att jag uppdaterar denhär sidan efter minsta lilla grej, för en sån kommer jag nog aldrig bil, hur mycket jag än försöker. Då slutar det väl med att jag fyller alla tomma rader med massa ord-bajs om ingenting, som ingen ändå läser.

Idag drog alla vi smettor från Riddarfjärdens G. på friluftsdag vid djurgårdsbrunn tillsammans med massa Södra Latinare. Visst, i min klass höll vi oss för oss själva och det räckte! Dagen var kall men mysig.. Men shit, fett tråkig jag är som sitter & babblar om en massa tråkiga grejer (sorry, det var asnice idag, men bör upplevas, annars får det vara). Lite "Kära dagbok"  varning, och sånt pallar vi inte med, aight?
Det räcker med att jag säger att sällskapet knäckte! Så det så!
   Sen blev det dans, somvanligt. Danscenter i mitt hjärta! Visst får jag mina ryck ibland, och säger att jag aldrig mer orkar dansa (som idag!) men jag kan lika gärna ta tillbaka allt jag kommer säga om det i framtiden, nu, för lämna Dc kommer jag inte ens göra som gammal pensionär. Hoppas bara att det blir något av det vi går och snackar om jämt. "Eyy, vi ska träna oftare!", "Lära oss mer!", "Uppträda!" Om bara för en gång... Vi får väl se vad som händer.

Sen kan jag ju säga att jag älskar sm1a:2 's schema. tack vare friluftsdagen idag har vi ingen idrott imorgon, vilket innebär sovmorgon till 13.00! Efter det har vi foto i tre timmar, och sen kan vi chilla-grillen med helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0