fredag. jag som älskar fredagar.

Igår promenerade jag på söder och över skanstullsbro med Nora, och det fick mig att undra över en sak.
Ni vet hur staketet på den bron ser ut (ok. inte anna. men alla andra gör det, visst?). Det är ganska lågt, förutom över vattnet och över tvärbanan där det sitter nåt extre spexigt staket.
Så nu undrar jag. WHY?
Jag menar. Är det för att förhindra folk från att hoppa från den bron (man dör ju mer om man inte hamnar i vattnet?!) eller är det för att förhindra folk att kasta saker på tvärbane-spåret eller i vattnet? Jag förstår inte, så hjälp mig att filosofera över dettta, nu i helgen.

Förutom att filosofera lär helgen bli ganska hektisk.
Imorgon bli det träning 11-12.30, och 14.15, för att sen genrepa på Tuben 15.40, och sen showa lite vid 19.
ye.
Söndag får bli min vilodag.

Och så det här med min spontana idé om att lock-permanenta håret. Det kanske inte är en sån bra ide iallafall?
Mitt hår kommer ju krulla ihop sig och sätta sig som en pudelrumpa mitt på huvudet?
Hjelp?

image149
HELGHELGHELG!
FREDAGFREDAG!

peace<3

Kommentarer
Postat av: carro

Madde, du SKA permanenta dig! det kommer blir rövsnyggt!

2008-04-25 @ 19:16:39
Postat av: emelie

¨Jag kan ju säga att jag också har tänkt på det där med staketet - och blivit förbannad för jag inte fattar varför..

Snyggt kommer det bli om du permanentar dig :)

2008-04-25 @ 23:31:53
URL: http://baramassaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0