Im a freak, oh what a joy!

Idag är jag lite lost.
Att jag hällde mjöken i min tallrik med bacon & makaroner istället för i glaset, och reagerade med att skratta högt för mig själv, är bara ett exempel.

Anyway. Har ägnat dagen fram tills nu åt att fixa Noras myspace, men nu är jag klar me det och vet inte riktigt vad jag ska göra.
- Plugga matte
- Skriva expo-fördjupning
- dansa
är några saker jag överväger.
Expon känns viktigast, men jag har ingenaning om vad jag ska skriva om. Dansa vore nice, men jag har sån sjuktcpinihelvetes-träningsvärk i hela kroppen, så jag kanske hoppar det.
Kommer inte på någon bortförklaring till att räkna matte än att jag hatar det. Thats it.

Kan ju sitta här och titta in i väggen. Den är fylld av massa konstiga saker, som Okurs-fotona på Keso i en trappa, en folke-lapp, mira & matilda, streetstar affisch, good ol´ days flyer, Juste debout biljetten, Streetstar SummerCamp flyer, julkort från emelie, bilden på mig i pottfrilla, en lasse-recension, Non smoking generation vykort, den tuffa bilden på the lockers från manne and so on..

Nä, nu ska jag äta solrosfrön.
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0