jag har en plan

Jag verkligen spara en massa pengar tills sommaren kommer, som förutom sol och ingen skola, innebär inget studiebidrag. Det är katastrof, men jag ska få det att funka. Make it funky.
Att få ett sånt där sommarjobb genom stadsdelen, som jag sökt är ju bara att glömma. 70 jobb år hela Skarpnäck-hooden liksom? Nja.
Och så det här med prakatiken på kollo. Det blir förhoppningsvis av, men förmodligen utan cash.
Nej, inget slavarbete alltså - bara chill.

Shit det är sommar snart. 64 dagar kvar, inklusive helger! Jag är pepp.
Streetstar SummerCamp låter också väldigt lockande, men frågan är om jag har råd.
Och så är det ju den där Italienresan med familjen.
Oj Oj.
Först ska jag sova.
PuSIisISi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0