living for the city

Åh bloggen, du är tillbaka.
Förstår nu hur beroende jag är, haha.


Sitter hemma och är fortfarande lika förvånad som i morse över att jag går runt med träningsvärk som sträcker sig till varenda liten centimeter.
Gårdagen var inte så farlig. Jag menar, en nybörjarklass på en och en halv timme har jag klarat mig utan konsekvenser det senaste året.
Jaja. Antingen är det jag som går bakåt i utveckligen och tål mindre flås än en mygga, eller så är det Manne som höjt tempt en aning.
Hursomhelst är jag glad.
Har egentligen ett expo-projekt att snickra på tills imorgon, men med varken lim eller färgat papper kommer jag inte särskilt långt. Får lägga det på hyllen (hehe, eller ja, det ligger redan på hyllan, men ni fattar) och vara riktigt smidig imorgon på lektionen.

Nu funderar jag på att träna lite. Stretcha kanske.
Sitta framför tv och dra ut varenda liten muskel. Då är jag minsan fit for fight!
Enda problemet är att bägge tv-lalala (haha, hur sätter man tv i plural? Tevesarna? Tevarna?) är döda. Eller ja, myrornaskrig is all there is.
Så jag får väl titta på något annat.
Typ folket utanför huset. det är alltid lika intressant.
En gång vart det slagsmål, och då tappade jag matlusten. En annan gång hade en bil parkerat på en annan bils garage infart och då blev det ett jäkla oljud med femtioelva tutor från korsningens alla hörn.
Kärrtorp är ballt.

Okej, jag spårade lite där, men iallafall. Var var jag? Stretcha, just det. Får se hur det går.
PuuSSSSSii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0