my rollercoaster's got the biggest ups and downs..

..as long as it keeps goin' round its unbelievable
Kimya Dawsons musik är något sjukt härligt som jag nästan blivit besatt av. You should try.

Idag hämtade jag & Leila våra Winnerbäck biljetter.
Att gå och längta efter den 9 Augusti är inget jag tänker göra. Då försvinner ju hela sommarlovet (Ja, det är en teori jag har kommit fram till efter alldeles för många timmar av mig sittandes på sängen och bara längta!), men ser fram emot det, gör jag.
Han är ju lite av en kung.

Nu ska jag få ännu ett ryck på mitt textA arbete som inte vill öppnas i InDesign.  Och sen ska jag klaga lite på träningsvärken från i måndags som fortfarande är lika outhärdlig, och sen ska jag till dc och köra lite akrobatik. (=skämma ut mig när mina försök på bakåtkullerbytta upp till handstående, misslyckas igen!)
Mysigt.

PuZzZzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0