panik-nånting

Ja panik-nånting, för jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
Lite stressad är jag i alla fall.
Närsomhelst ploppar nationellaprov-skrivningar upp på schemat och så där det den där Dante Alighieri som ligger och bubblar i det undermedvetna (ouf, djupt!)

Dessutom ska en show vara klar om två veckor, och någongång i Maj kanske ytterligare en. Och  så är det ju föreställning i år igen - som ochså ska sitta inpräntat i huvudet - och för att höja prestationskraven lite till har jag & the gang fått en minut att göra vad vi vill med på elevföreställningen.
Kul i och för sig, men just nu borde jag fokusera på dante, och inte på vilken låt vi ska koreografera till.
jaja, jag är en fixare, så jag fixar´et! Och jag gillar ju faktiskt att dansa (och att stå på händer, lukten av garage, att gräva ner fingrarna i säckar med frön, och fina-folket!) så jag borde ju egentligen inte se något annat än en jävla massa lycka i alla chanser vi får, att stå på scen.
Love it.

image134
Nu ska jag sova, och njuta av sovmorgon till 10.15!
Pusshey


Kommentarer
Postat av: emelie

Den andra bloggen var störd.
Ja tack, fixa. Fattar inte riktigt hur man gör..
Men vi kan höras om fikat i helgen eller ngt??
kramkrma

2008-04-14 @ 22:53:05
URL: http://baramassaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0