rice 'n shine

Oj, vad jag har sovit alldeles för lite för att det ska vara helg.
Det blev sent igår, 04.00 eller så, men jag måste upp nu, för vi måste träna.
Nån ny show som ska vara klar om två veckor, får väl se hur det går.

Anyway, gårdagen.
Det blev dans och lite mer fix inför föreställningen. (men just nu vill jag ha torsdag och köra ännu mer afrostreet.)
Efter träningen drog jag hem, och sen kom Amanda, Josse och Nora och hängde tills långt in på natten.
Tittade på Beat Street, igen. Den är fett bra! Och sen gjorde vi nog inte så mycket mer.

Nä nu ska jag fixa musik & dra och träna.
Peace out!


Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej, har skapat en ny blogg nu :P

2008-04-13 @ 17:47:28
URL: http://baramassaord.blogg.se
Postat av: emelie

Hejhej, (igen haha)
Jag stötte på våran kära vän Erika imorse, vi snacka om att vi måste ses snart. Ska vi ta en fika, låt säga nästa veckan någon gång??

Kramkram

2008-04-14 @ 20:36:06
URL: http://baramassaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0