stan mår bra

Det finns en buske på gården dä jag bor, med knoppar som nyss slagit ut till rosa egetnligen ganska fula blommor. Men det är tanken som räknas, ochjag har gått och väntat på detta hela vintern.
Nu är det snart sommar, fan.
Nu gäller det bara för det stora trädet vid den röda stugan strax innan mördarbacken, att bli stort och fluggigt grönt.
Då är det sommar.

Andra tecken på att livet leker är att jag idag åkte bil med fönstret nervevat, på grund av den stekande hetta som grillade mig inne i den lilla bilen.
Och så stod jag brevid en kille på tunnelbanan som hade samma ringsignal som mig, "I feel good" Av James Kungen Browns. Detta var ganska oväntat och då blev jag glader..

Nä nu ska jag sova, och förbereda mig för Excel prov imorn.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0