update

Fredagkväll och jag sitter hemma. Har egentligen inget att klaga på, eftersom jag ändå inte skulle palla ta mig utanför huset ikväll. Det får bli såhär ikväll.

Dagen blev som den blev, men jag måste nog säga att text-lektionerna har sin charm.
Idag blev det rundtur på skolans ännu oupptäckta delar. Dvs. dans-delen.

Hemma satte jag mig framför datorn och tittade på Amores Perros, som jag ännu inte har kollat klart på. den är 2 och en halv timme lång, you know.
Så jag ska väl fortsätta titta på den så fort det där programmet med Carina Berg slutar.
Ni vet "Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg. Denna sången är till dig...Carina Berg!"-Carina

Ja ja, back 2 bizznizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0