would you freak out if I said I liked you?

Mmm - det är vår.
Det märks liksom nu när halva RFG-ligan upptar skolgården aka parkeringen, och alla kostymnissar från MTG och allt vad det heter, tittar på oss som om de vore lite finare, lite bättre.
Jag älskar våren
& jag älskar klassen

PS. Jag har fortfarande ont i vaden efter min jävla kramp-attack igår (vilken upplevelse säger jag bara. hallelulja!)

PS2. Jag äter isglass och fryser inte.

PS3. Jag förstår mig inte på min räknare, så jag skippar matten idag

PS4. Ehh. Hur många ps kan man ha?

PS5. jag mår bra!!!!!!!


image145

image147

image148

Peace out!

Kommentarer
Postat av: sadsademogirl

asså, titta min arm :'(

2008-04-24 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0