du sa realism när jag föll och flög på samma gång

Det gick så sjukt mycket bättre på scenen idag. Inga nerver som störde koncentrationen, och en publik som var lagom vid liv. Sista gången på lördag, hoppas på en fet publik, för vi kommer knäcka - I can feel it.
Imorgon är det dags för SuperJam i Vitabergsparken. Det blir till att vara där tidigt för platser på första parkett, men jag kan lätt offra några timmar för att se och fota Nora & Amanda när det battlar på scen. Är så glad för deras skull. wiiiie

På onsdag är det skola igen, och jag skulle vara så mycket mer taggad om det inte vore matte-b. Jag hatar matte, I really do.
Det känns dock lagom chill att ramla ner för mördarbacken igen, det var ett tag sedan. Och att träffa klassen och allt det där. Det rutiga golvet. Åh.
Äntligen blir det lite lugn och ro igen.
Senaste två veckorna har varit kaos och uppochner.

Men det har varit fint också.
Kommer sakna det.

Nu ska jag titta till min skapelse som ligger och steker i ugnen.
Det var tänkt att det skulle bli en kladdkaka (som jag dock inte alls är sugen på) men vi får se vad som komemr ut om tio minuter.

Ciao
(apropå ciao är nonno här från italien. mysigt)

lägg märke till bloggmakovern. like?

Kommentarer
Postat av: madeleine

svar: haha, påminn mig inte!

ni var jättebra, så det var skitkul att se er!

ses på onsdag, suck . . . :P

2008-08-16 @ 10:26:10
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0