myror i brallan

Imorgon har vi sovmorgon och börjar inte förrens ett  = ikväll har jag suttit hemma och glott på film med Cajsa, Amanda, Nora och Nora. The Darjeling Limited, men rastlös som jag lätt blir har jag ingen aning om vad den handlade om.

Idag hade vi klass med Robban, för att sedan få feedback på showen som i princip är klar nu.
Ni ska bara veta hur jävla skönt det känns att ha en kvarts show klar. Vi har för fanders slitit som djur.
För att inte tala om klassen idag. Jag var röd som en tomat och flåsade som en jag vet inte vad.

Dessutom hade vi fotosession med min ultra mega extremt bra kamera, så nu har vi ett par coola bilder uppe på fejjan. U better take a look.

Förresten.
Inatt drömde jag att Kiss var förband till Lasse och att han spelade en enda låt på sin konsert.
Å, på lördag gäller det.
Jag som hade tänkt köa från tidig morgon, men så ska vi ha wacking klass vid tolv och det tänker jag faktiskt inte missa.

Men nu ska jag peacea out och njuta av en liten liten sommarlovskänsla-jag-kan-sova-hur-länge-jag-vill-imorgon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0