på mållinjen med knutar i ryggen och jag ska inte snubbla

Imorgon smäller det.
Vi står på scen med Detention, uppenbarligen det bästa sommarlovstidsfördrivet.
16.00, stora scenen i kungsan.

Men det har inte varit nån dans på rosor.
Tidigar morgonar, och outvilade och gnälliga dansare, kanske lite charmigt ändå.
Fem veckor, varje vardag.
Inte illa, huh.

Att uppträda med adidaskläder från topp till tå, sket sig.
Idag.
Lär väl somna i panik, eftersom jag fortfarande inte klurat ut vad jag ska ha på mig istället.
Det blir förhoppningsvis ett presentkort på adidas, på 4000:- så jags ka väl egentligen inte klaga.
Men ändå. Snacka om sista minuten.

Sörjer dock att allt kaos tar slut snart. Det har ju ändå varit ganska fint.
11 dansare, några som dumpade oss, och nån som kom, och så Talia och Valentina, och Froosh.
(vad skulle man göra utan Froosh? Livet känns liksom komplett på nåt sätt.)

Jag har tack vare det här lilla projektet haft ett bra lov, och förutsatt att det går bra imorgon, på the big premier, lär det sluta bra också.
9 snart 8 sommarlovsdagar kvar.
Det blir ingen utvilad Madde som klampar runt på det rutiga fina golvet på våning åtta, men vad gör egentligen det?
Jag har haft det bra.

Imorn ska jag vara vid kungsan vid ett och vid fyra kör vi.
u better be there.

Detention

Kommentarer
Postat av: Karolina

I'll be there (på torsdag) :)

2008-08-13 @ 00:31:07
URL: http://karolajnam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0