växtvärk och lite ångest

Hemma igen, nu då.
Efter en båtresa från visby alldeles för tidigt, drog jag direkt till tuben och träningen, som vi äntligen tycks komma någon vart med. Nu är alla minus en samlade, för första gången, och jag har äntligen träffade Nora och Nora efter väldigt lång tid.

Gotland var finemang, utmärkt, toppen, men jag tröttnade på slutet och är glad att jag är hemam igen. Dagarna fördrevs med Becci, som en trogen förljeslagare (men man kan väl säga att hon inte hade något annat val än att dras med mig, heller.) och jag har till och med fått lite färg. Okej, förvänta er inget, men wooh!

Den åttonde är det Funktastic på plattan, första tävlingen på hela sommaren. Känner dock av en liten klump av ångest i magen, eftersom Amanda envisades med att anmäla mig till battlet. Usch!

Nä nu drar jag.
Ska försöka sova (vilket inte skulle vara så svårt om det inte vore för den jävla växtvärken i låren. Är inte jag lite för gammal för sånt?)

Over.


String


hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0