14/2 och jag orkar inte komma på nån rubrik.

Snö? Är det här något dåligt slämt, nu igen? vafaan. *cut cut cut*
När jag 17.00 stänger in mig på DC är det storm men sol, och när jag 22.00 går därifrån är det ett vitt jävla snötäcke på marken! Ge upp, Gud. Du har straffat mig tillräckligt!

Och jag kom på migsjälv idag att gå mot rött, utan att en överväga att stanna. Och vet ni. När jag gör det, är det något som är fel. Jag kanske är lite stressad. - Eller bara ivrig att komma till dansen. Välj själv - I dunno.

Anyway. Skoldagen var mycket givande. Eller inte.
11.00 - kommer till skolan (försover mig till ljud-lektionen)
11.50 - och jag har självklart glömt bort att vi inte har någon svenska = nästa lektion är 14.00.
(fikar med mira, fanny, rebben och hanna i ett par timmar)
14.00 - Intar spanska-klassrummet, har lektion i ca 20 minuter eftersom läraren har ont i ryggen. - Åker hem.

Yeah.

Nu på kvällen blev det daa-daaa-daaa-daaans (tänk er lte som en triumf, eller vafan snackar jag om?) Afrostreet är the new THING. Efter locking såklart. Mycket finurligt sätt att fira alla stjärtars-dag på. Och förresten har jag värvat fanny och rebben till två lockingklasser på sportlovet. yeaaah!

men nu ska jag sova. För jag har text imorgon och jag älskar ju text liksom, och bara mmm- mys!
*Hostkackelhoooostgraaaölhoooosthoooost*

Förresten. varför vill inte mitt nya kompis-abonnemang leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0