Ain´t no way that this is ending now

Blogg-blogg. Fan vilken träningsvärk jag har i ryggen - och jag fattar inte varför. Visst battlade vi, men hur länge liksom? Ett par minuter. Är jag verkligen så otränad? Mina ryggmuskel-filéer are killing me, damn it!
Idag blev det mycket dans, precis som förra måndagen, och alla andra måndagar. Shit vad jag tänker annorlunda nu, jämfört med förra veckan. Tävlingen var verkligen ingen dålig idé. (Väntar ni på klipp, för ni göra det ett tag. Man fick tyvärr inte filma, men kirrar jag en dvd har ni första tjing)

Okej dagen då: Först av allt träffar jag världens bästa och blir sådär glad som man bara kan bli när sånt händer. Sen är det matte och jag leker snille bland trianglar och gradskivor. Hejdå bajs-ekvationer, vill ni ta livet av mig ses vi i B-kursen!  Engelskan är precis som den alltid är. SJUKT ONÖDIG. Seriöst. Vad har jag egentligen lärt mig senaste terminen? Sm1a tvingar Henke skjuta upp provet som egentligen skulle vara imorgon (men som han berättade om förra veckan. Rätt åt dig män!) till vecka 8. MOHAHA. Och på spanskan är det kaos i pannkakan as usual. Ja. Det har väl varit precis som vanligt..

image70


Dans är det bästa som finns!
Nä, nu orkar jag inte blogga tror jag. gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0