hon gjorde aldrig något som inte terminator skulle göra

Nu tänker jag inte ge er fetaste inlägget. Bara berätta att Streetstar 2008 I solnahallen made this month. De sju par som ställde upp i lockingen i uttagningarna igår gick vidare till kvartfinal idag, där jag och Amanda mötte Oskar och Charlie. Även om vi visste hur det förmodligen skulle sluta, hade vi det jävligt kul de få minutrarna vi battlade! Ja, ibland ska man inte tänka så mycket - eller som Amanda säger: oroa dig inte för saker du inte kan påverka.
Till finalen kom Manne och Wiliam där de mötte Oskar och Charlie som tog hem hela skiten. Nu ska jag inte säga att jag tycker att det var fel par som vann, för deras stilar inom lockingen kan inte bli mer olika. Men att jag hejade mer på Manne är väl ganska sjävklart, eftersom det det är han som har lärt mig det jag kan under fyra år. Aye.
Nu är jag pepp på nästa tävling. Men först ska jag lägga in bilder och sen sova..

Locking finalen;
image58 image59image60 image61 image66 image63   
image67 image69

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR FAN ATT DANSA!!!!!!!! god natt

Kommentarer
Postat av: emelie

har du ingen video??
puss

2008-02-03 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0