Im back on track

.. eller åtminstonde tillbaka där jag slutade. Var det nu var.

Idag var jag på DC.
Det blev inte särskilt mycket dans, dels på grund av min noja över att bli riktigt sjuk, och dels på grund av  motivationen som gått och gömt sig. men det gör inget. För egentligen är jag en glad prick.
Det blir väl helt enkelt för besvärligt för mitt lilla huvud när jag sitter och analyserar alldeles för mycket, medans de andra dansar. Någon gång ska jag ta tag i det. Det har jag lovat mig själv och Manne. någon gång.

Igår sms:ade jag lite med Anna. Hon har det prima, men för att vara lite egoistisk, tycker jag att hon kan komma hem!!

image81

Förresten blev vi fångade av någon från Non smoking generation idag. Hon ville ha med oss i en reklam. Gärna för mig egentligen - men uppgiften i filmen var att (...) röka (av någon konstig anledning) Så, det blev inget.

Peace, Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0