Im up

Fredagskvällen blev seg, men jag klagar inte. Städade lite, och växlade mellan dator och otroligt tråkiga program på tv. Nu är jag iallafall utvilad inför tre timmars dans, och party med party-folket, ikväll.

klockan är 12.46 = jag har inget händelserikt att skriva om ännu, men jag kan ju alltid berätta om vad som händer ikväll - eller nej. En viss person kanske får för sig att gå in hä å läsa - så jag gör de imorgon.

Snart åker Anna till Thailand också.
(Påminner mig om Egypten resan 2006. Usch och fy. Hoppas hon får det tusen gånger bätrre än vad jag hade!) Well, Goodbye Anna aka Keso<3

image77
Nu vill jag ha lite sol och värme här, alltså!

Kommentarer
Postat av: anna

BYEBYE SWEDEN
kommer sakna dig keso!

2008-02-16 @ 16:49:33
URL: http://highman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0