man blir djup när man är sjuk och uttråkad

Nu ska jag vara djup, ok? (för jag har sjukt tråkigt och har tröttnat på att vara sängliggandes)
Jag har tänkt på en sak väldigt mycket.
Om jag dör. Typ nu.
Om jag hamnar i nån tragisk bilolycka, elelr i pricip vad som helst.
Jätte random och jätte plötsligt.

Då tänker jag på den där drömmen jag hade för någon månad sen. Att jag fick reda på att jag var väldigt sjuk, och skulle dö om bara några timmar. (Ja, jag vet att dethär låter väldigt väldigt väldigt konstigt. Men ärligt talat? Är det bara jag som tänker på det här?)
För den där drömmen jag hade måste ha betytt att jag måste uppskatta folk jag har omkring mig lite mer.
Nu tänker jag inte på ganska självklara personer som familjen (aaaalltid<3). Utan alla andra, lite mer oväntade.
Typ, Världens Bästa (behöver väl ingen direkt förklaring), Fia, alla danslärare (okej, finns väl egentligen bara en, högst två); Manne som har stått ut med mig sen 4 år - vad hade helgerna varit utan dansen? och så bör jag väl nämna Charlie bara för att hon är fett cool. Sen har jag väl ett fåtal lärare från grundskolan som peppade mig tills slutet av nian på lite olika sätt, och Biggan haha (emelie, kommer du ihåg henne?? Haha) .

Och nu har jag ju mina älskade smettor, också. Anna, Lisa, Matilda, Fanny, Rebecka, Yayya, carro - I could go on for days. Ni är alla stört bra! Inte trodde jag att skolan kunde vara rolig innan jag träffade er! och så Amanda, Nora, Nora, Unni och Josse som gör dansen bättre än bäst. <3

Nä. usch. nu måste jag vila.
(förlåt för ett mycket flumigt inlägg)

Kommentarer
Postat av: emelie

Biggan, haha..

2008-02-23 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0