när hösten kommer och tiden gått för fört, när allt känns på rutin och redan gjort

Hombres. Ibland har jag ju bara så j-ä-v-l-a tråkigt. Var det så här innan jag hade dansen (=för fyra år sedan) är jag inte förvånad över hur cp allt var. Mhgr.
Jamen, denna eftermiddag/kväll  har jag ändå hunnit med en del grejer, så jag ska inte klaga.
1) Segat framför datorn (och det var längesedan måste jag nog säga.) Och med det menar jag minst två timmar. Yeah.
2) Möblerat om i rummet. (ohyes. Nu är skrivbordet tillbaka eftersom jag fick världens ryck när jag inte hade någonstans att sitta med mitt kära spanska-pluggande.)
3) Och så spanskan också. Det är lugna puckar inför provet imorn.
4) Sen har jag fixat upp en ny video på Youtube också. You better check it out!
5) Sen har jag fått hit alla bilder från datorn hos pappa  (vilket omfattar fem cd:er från 2004-2007) Så nu är jag glad och lagom sysselsatt. Därför bör ni förvänta er fräna bilder från back in tha days. Men inte nu. För nu ska jag plugga Spanska med Emelie på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0