sportlov

Jaha. Så ligger jag hemma i sängen framför tv & dator. Sjuk eller något. Morgonen var i alla fall inte särskilt mysig, när jag 06.20 gick upp och svimmade (alternativt somnade) i badrummet. För nån minutn senare vaknar jag mellan badkaet och toaletten, i en skurhink.
Jaja. Hellre nu än om en vecka. För då är jag på väg till Paris vid den här tiden!
Åhh. jag som hade sett fram emot handboll på idrotten, och expo.

Jag borde kanske inte ha dansat ihjäl mig igårkväll på Afrostreet'en.
Men det är så svååårt att inte göra det! I love it!

Jag har sjuk tråkigt eftersom världen står stilla just nu. Och hungrig är jag också, men jag vågar inte ta risken att stappla ut i köket. Får vänta ett par timmar helt enkelt.

Im out.
(förresten. NU ÄR DET SPORTLOV! hejdå alla smettor!)

Kommentarer
Postat av: evelina

see ya mädde!
ha ett bra lov :)

2008-02-22 @ 18:31:09
URL: http://explosions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0