tripp till 90-talet

Idag är jag glad.
För det första var skoldagen överdrivet kort (mnen jag klagar inte!) och för det andra drog jag, fanny & Sofia till Enskedefältet för att väcka nostalgin till den gamla skolan. Mycket trevligt!

Här är mötet med gamla Karin:
"Men oh, dig känner jag ju igen."
- "Jaha, vilken tur."
"Men vad heter du nu då. Nu ska vi se. Din mamma har brunt kort hår, bruna ögon och är ungefär lika lång som du. Din pappa är flintskallig och din lillebror har ett hett temprament. Ni flyttade till Hökarängen andra terminen i sexan. Men vad heter du?
Hahahaha!
Ja, det var intressant minst sagt. Och på tiden dessutom.
Oh those days säger jag bara. Mellanstadiet for the win!
Allt är sig likt! (Våra gamla teckningar hänger kvar i trapphuset, tillochmed)

men, nu hnner jag inte skriva mer. dags att tagga till DC.
Peace, Im out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0