We're caught in a trap!

Bloggis-Bloggis.
Idag var det idrottsdag på schemat, som för min del innebar lite skridskor i kungsan. Och det gick ju ... bra. Eller ja, om vi säger såhär - jag ramlade inte - ok?
Sen mötte jag Unni & Nora frö att fixa lite små saker innan vi drog hem till mig och bakade.
Jag säger det igen, people - Jag är sämst i köket. Så enkelt är det va, så jag hoppas inte lärarna har för höga förväntningar på mina (...) annorlunda chokladrutor. Kan ju låta avsändaren vara anonym, så att de inte vet vems betyg de ska sänka! Ho Ho.

Anyway. Sen drog jag till DC - och där hände det grejer kan man säga!!
Jag var borta i en minut för att fylla på vattenflaskan en meter ifrån där resten av gänget står och ser allmänt snygga ut. Och vad har hänt när jag kommer tillbaka? Jo, Nora har lovat Maria att vi ska uppträda på nån grej i solnahallen - IMORGON!
Och nu ska jag berätta varför detta är en mycket dålig idé.
1) Jag är ganska opepp på locking förtillfället - så man kan ju bara hoppas på att morgondagen motiverar mig lite.
2) Det är imorgon, liksom - och senaste vi var och repade våran koreografi var på jullovet = för sisådär 5 veckor sedan.
 -Men jag tänker inte banga ur. För så gör man bara inte! Äh, får ta det som det kommer helt enkelt.

Imorgon är det skola mellan 11.20 och 14.40 (Jävla psykologi. jag som trodde att vi skulle sluta efter texten!!!) Grrh!
Men - man tackar gud för sovmorgonen! Yeah.

Tjafan - nu ska jag fixa lite musik och bädda ner mig med en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0