13.30

Jag funtar på att fixa till bloggen lite. Om jag orkar..
Kom hem från Unni för ett par timmar sedan, eftersom hon skulle till Bluehill och housa. Borde väl egentligen plugga jävla bajs-matten och psykologin, men just nu är det repriser på tv som är the big thing.

Gårdagen blev hur lyckad som helst. Eftersom mitt playstation vägrade fungera spenderade vi natten med massa film, och spel, - haha lite kul det där. Det första spelet vi spelade hette Mad och gick i princip ut på att bli av med sina pengar så fort som möjligt. Jag vann båda omgångarna. Sen spelade vi Monopol, och ja, det vet väl alla vad det går ut på? Då förlorade jag. Två timmar efter vi började spelade satt jag med 20:- och vasagatan, medan Unni ägde alal gator i stan.. yeah.
Im telling you. Jag kan inte spara pengar! Får leva på vatten och bröd tills Paris-dagarna. fan vad jag ska shoppa!

Aja. Isac tyckte att jag skulle nämna honom i min kära blogg å nu gör jag det. Hej isac!
Och nu ska jag checka blogg layouts..
Förresten köpte Nora en hund igår. Den ska jag åka och hälsa på sen.

Peace Y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0