Det är inte lätt när det är svårt, minst sagt

Yeah! Jag har (med lite hjälp från lillebror) fixat en fräsig blogg design. Vad tycks, vava?
Nu borde jag ju faktiskt kolla igenom matteboken och åtminstonde låtsas att jag fattar arabiskan (som mira kallar det) där i.
Jag har inget att förlora, eller jo - Ugly Betty och I huvudet på Gynning. Hm.

Du bloggen. Idag gick jag upp hyffsat tidigt, med tanke på att jag hade studiedag idag. 12.15 var jag i Näckrosen hos faster-fia med kusin-vitaminerna. Det var mysigt! Vi promenerade, hoppade i pölar och bakade.
Och nu undrar jag: Varför är det så jäkla fel att glädjas åt sånahär saker? Måste allting handla om att klara av så avancerade saker. Man glömmer ju bort det där lilla extra.
Jag hejar på pöl-hoppande!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0